zaterdag 21 juli 2012

Review: TIGI Some Like It Hot !


Ik ging op reis en ik nam mee: deze shampoo en conditioner van Bed Head.



De knalgele verpakking met het lettertype waarin het zonnetje verstopt zit als 'puntje op de i' vind ik echt heel leuk gevonden.

Simpel, dat wel, maar daardoor ook lekker no-nonsense.

Leuk om te weten ook ' Some like it hot' is een verwijzing naar een film met Marilyn Monroe en dat merk je ook in het keurgebruik van de verpakkingen. ( voor de volledigheid even de trailer van de film voor de liefhebbers )




Maar genoeg over het concept en de verpakking.

Wat vindt Honestbeauty nu van het product zelf?

Wel ...

De geur is ronduit hemels. Het ruikt naar een vruchtencocktail. Druiven? Ananas? I'm a sucker in geurtjes omschrijven maar het is een zoetzure geur waar je van gaat watertanden.

Maar met een lekker luchtje alleen heb je mijn hart nog niet veroverd off course.

Zijn mijn haartjes met deze producten beter beschermd tegen een hete vochtigheid van een Italiaanse 'City & Beaches' vakantie?



Het antwoord is 'Yes indeed my ladies!'

Geen frizzy strohaar voor mij deze vakantie maar zachte lokken die als vanzelf in de plooi vallen.

Mooi glad en zonder kroezelkopje zonder dat er ook maar één stylingproduct of stijltang aan te pas komt.

Geen gespleten punten, geen 'after holiday' kappersbeurt om de schade te herstellen.


Kortom, veel beter dan een ordinair vakantielief om mee onder de douche te nemen. :p 

Minpuntjes:

  • In tegenstelling tot het vakantielief kunnen deze items je niet trakteren op een Mojito :p 
  • De prijzen, respectievelijk 14 en 17 euro voor de shampoo en conditioner zijn niet echt mals.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.