vrijdag 20 juli 2012

Essence nieuwe geuren


De nieuwe geuren van Essence liggen nu al een maand in de winkels en aan de schappen te zien liggen de verkoopscijfers lekker hoog. 

Een geurlijn met 6 compleet verschillende geuren die perfect aansluiten bij een bepaalde stemming. Klinkt gewoon al goed op zich.

Noem het maar 'mood parfum' .

En natuurlijk zijn de geuren zoals we van essence gewend zijn très budgetproof.

Ik heb twee Eau de toilettes kunnen bemachtigen en na een uitgebreide snuffelsessie kan ik maar één ding concluderen: ze ruiken heerlijk.

essence


Het is heel moeilijk om een eigen geuromschrijving te bedenken. Ik ben daar echt geen krak in ;)

Ik kan wel zeggen dat het fris ruikt. ( Like deuh: alsof ik een onfris geurtje zou kopen)

Daarom zal ik de noten , zoals aangegeven op de verpakking,  erbij zetten voor jullie.

Like a trip to NY:

Topnoot: Kardemon, Elemi, schil van een pompelmoes en cranberries
Hartnoot: roos en datura
Basisnoot: cederhout, without en amber

essence

Deze ruikt heel zoet zoals in een snoepwinkeltje maar dat hadden jullie wellicht al verwacht ^^

Like a day in a candy shop:

Topnoot: Perzik en orchidee
Hartnoot: lelie, heliotroop en jasmijn
Basisnoot: vanille, tonkaboon en zachte musk


De Essence eau de toilette is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor 6,99 €

Voor die prijs kan een mens toch niet sukkelen eh. ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.