zondag 17 juni 2012

Sabon Shoplog

Ik hoor je al luidop denken. Shoplog? Foei Maaike jij was op een no buy!

En toch ..

Wat je hier ziet is niet het resultaat van mijn plunderingen.

Nee nee, het is een shoplog van m'n mama.


Toen we mijn trouwjurk gingen afhalen in Maastricht brak er een heuse wolkbreuk uit. En guess what .. de eerste de beste winkel die we binnensprongen om te schuilen was Sabon.

Ik kneep haast letterlijk mijn ogen dicht en zat tandenknarsend naar het plafond te kijken om toch maar niet in de verleiding te komen mezelf te verraden en m'n no buy op te geven. 

Mama daarentegen gaf haar ogen wel de kost en ging overstag voor dit:






Tjah, m'n mama is normaal niet het type dat zich op de high end producten stort, maar deze keer kon ze gewoon niet weerstaan.

Ik had al lopen kirren toen we de winkel passeerden en aan m'n enthousiasme ( en ontnuchterende teleurstelling toen ik me m'n no buy herinnerde)  kon ze merken dat dit echt wel een merk was dat de moeite was om eens te checken.

Toen de verkoopster sluw voorstelde om aan de Griekse Oudheid look-a-like fontein te gaan staan en de scrub te testen ging ze compleet overstag. 

De geur is niet meteen m'n ding, maar ik ben relatief zeker dat dit een strategische zet is ;) zo kom ik de pot zeker niet van haar aftroggelen. Hihi.



Prijs: rond de 28 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.