vrijdag 29 juni 2012

'De wonderbaarlijke genezing' by Guerlain


Wie me volgt op Facebook en/of Twitter had het misschien al gelezen.

De voorlaatste week van het schooljaar was ik enkele dagen ziek. Alles deed pijn, m'n spieren, m'n keel, m'n oren, m'n sinussen, m'n hoofd, .. Allez kortom, je mocht gerust het woord 'beautyblogger' veranderen naar Ugly Blogger. En je zieke zelve in de spiegel moeten zien is niet bepaald bevorderlijk voor je state of mind.

Ik werd er eigenlijk best huilerig van.

En dan plots, uit het niets, haalde m'n ventje ineens een klein pakje boven.

' Ik heb hier iets waar je waarschijnlijk beter van wordt. Eigenlijk is het niet omdat je ziek bent hoor, maar gewoon omdat je die no-buy blijkbaar beter kan volhouden dan ik dacht, en nu leek me een goed moment om het je te geven.'

Als ik het pakje opende was ik eigenlijk met verstomming geslagen.


Say what now?

Had ik m'n man echt zo goed gebrainwashed dat hij out of the blue besluit om mij een ' Ecrin Couleurs' van Guerlain te kopen? Het zilveren doosje met krullige uitsnijdingen dat er superdeluxe uitziet? 

Ja dus!







Op een dag had hij gehoord dat ik bezig was aan een 'wishlist' artikeltje en bedacht hij dat dit eigenlijk een ideaal boodschappenlijstje was voor het perfecte cadeautje. 

Enkele dagen later ging hij achter m'n rug om een kijkje nemen om te zien wat er zoal in mijn wishlist stond en besloot om me te trakteren. 

Pittig detail; tegen die tijd had ook Auréline een wishlist online gezet. Dus Mister Honestbeauty had bijna iets van haar lijstje eruit gepikt, hij had nog net op tijd de lettertjes ' written by Auréline' gezien.

En echt waar ... ik voelde me op slag stukken beter.

Voorlopig krijg ik het nog niet over m'n hart om de oogschaduwen zelf effectief aan te raken, maar ooit, op een dag, kunnen jullie wel looks en swatches verwachten. Alleen, nu even niet. Ik wil dat m'n kleine nieuwe kostbaarheid nog eventjes in de categorie 'Like a virgin' thuishoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.