maandag 23 april 2012

New Kid in Beautytown: Black Up

De typisch Vlaamse meiden onder ons met een bleek velletje kennen het probleem niet: make-up die je niet ziet omdat je huid te donker is.

Ik heb zo'n bleke teint dat zelf het meest lichtroze kleurtje zichtbaar is.

Nu .. Niet iedereen is wit. Er zijn ook mooie mokka's en sexy latina's. En laten we de échte chocolate brown beauties niet vergeten.

Voor deze dames met een gepigmenteerde huid is er nu een make-upmerk met extra intense kleurtjes met de toepasselijke naam: Black Up.




Ik probeerde de lippenstiftjes zelf uit en moet zeggen: ze zijn inderdaad intens qua kleur en voelen lekker smeuïg aan. 


Ik kreeg van verschillende mensen in mijn omgeving de opmerking dat mijn lippen echt wel fel opgemaakt waren. TE fel naar mijn doen.


Ik besloot dus het lippenkleurtje door te geven een 'n Rwandese kennis van me en het resultaat was verbluffend.


Bij mij was het echt 'over the top' carnavalesk bijna, maar bij haar gaf het een mooie waas kleur over haar donkerbruine lippen. Het was perfect. 


Kortom: alle Black Beautyies onder jullie die op zoek zijn naar make-up die bij je teint past: ren naar de Ici Paris XL voor de Black Up lijn. ^^



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.