maandag 20 februari 2012

Nieuwe Pantène Pro-V voor dik haar

Onlangs kreeg ik een heel fijn pakje opgestuurd van Pantène Pro-V met een hele reeks producten voor mensen met dik haar.


Ik heb de shampoo en de conditioner ervan geprobeerd en was best tevreden. Een heel lekkere geur die doet denken een snoepjes en een dik romig schuim.

Helaas heb ik heel dun en fijn haar, en was de conditioner duidelijk iets te zwaar voor mijn fijne kopje
.
Ik gaf het pakketje cadeau aan mijn zus, die net het tegenovergestelde haar heeft, heel erg veel en dik haar.

Zij probeerde het hele gamma voor me uit en dit is haar conclusie:

M'n haar valt wel beter als ik deze producten gebruik. Het ongewenste volume is een beetje getemperd. Je merkt wel dat het echt gemaakt is voor mensen met dik haar. Na gebruik voelt mijn haar lekker zacht, en ik had wel een soort kappersgevoel. 

Er is wel iets dat ik jammer vond: de doorkambaarheid van mijn dikke bos haar was niet echtverbeterd. Dat was vrij vreemd, want m'n haar was extreem zacht, maar toch gingen knopen er niet super uit.

Je zou verwachten dat alle vier de producten na elkaar gebruiken misschien too much wordt, maar dat is niet het geval, je haar wordt niet echt verzwaard, wat je wel vaak hebt met producten voor dik haar. Je haar wordt niet vettig, gewoon zacht. Mijn zus vindt van wel, maar zij heeft dan ook extreem dun haar, misschien heeft dat er iets mee te maken.

De verpakking van het masker is speciaal, het is geen gewone schroefdop maar een soort ' springdop' zoals je ook wel bij kauwgum kan hebben.Wel leuk en origineel, maar niet echt praktisch. Ik heb er echt heel hard op moeten staan duwen met mijn natte handen voor ik het open kreeg. ( al moet ik bekennen dat ik het ook wel lastig kan hebben met verpakkingen met kinderslot dusjah :p)


Al bij al zijn het wel goede producten, zeker als je bedenkt dat het supermarktproducten zijn en de geur echt heerlijk is. 


Kortom, zeker eens checken de volgende keer als je boodschappen doet!

4 opmerkingen:

  1. Klinkt goed ! Ik heb helaas ook erg fijn haar dus dit is niets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem21/2/12

    Zijn het dezelfde producten als in de reclame met Liv Tyler?

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.