vrijdag 3 februari 2012

The Body Shop - White Musk Libertine

De laatste tijd ben ik echt parfumverslaafd. Het valt echt op dat mijn shoppingbudget steeds minder en minder naar make-up gaat en ik me volledig op geurtjes stort.

Gelukkig merkt ook de boyfriend dat je mij altijd met iets ' snuffelbaar' blij kan maken, toen ik met de feestdagen 'heel subtiel' zei dat The Body Shop een nieuwe variant had van de White Musk geur die ik dagelijks gebruik wist hij dan ook wat hem te doen stond. Kopen die handel!

Gevolg: ik wist eigenlijk perfect wat er in dat doosje onder de kerstboom zat, maar hé, beter een beetje onsubtiel zijn dan een never-gonna-use cadeautje te krijgen toch?


White Musk Libertine is een heel mysterieuze geur.

Je merkt duidelijk dat het een zusje is van de standaard White Musk, maar anderzijds zijn het zeker allesbehalve tweelingzussen. Ik zou eerder voor de term ' halfzus' gaan.

Je hebt de ietwat zwaardere muskusgeur als ondertoon die serieus lichter gemaakt wordt met bloemetjes en zoetigheid.

Hij ruikt alsof hij recht uit de Disneywereld ingevoerd werd. Kinderlijk bijna. Maar dan toch net geen kleine meisjesparfum door de musk. 

Beeld je in hoe Belle van Belle en het beest zou ruiken en dan heb je White Musk Libertine beet. 

Want toegeven, Belle is misschien wel een Disneyprinses, maar ze is wel de enige die het aankon om eventjes alleen te gaan wonen bij een beest hé. :p 

Zeker de moeite om een te sprayen als je nog eens in een filiaal van The Body Shop bent dus. 

7 opmerkingen:

  1. Hahaha, super je opmerking over Belle :p

    Mijn mama gebruikt ook normaal de musk versie die in de paarse (?) flesjes komt en ze wil eens iets anders... Misschien deze wel? Bedankt voor de tip !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jup, die paarse had ik eerst ook, en dit is de opvloger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar dit geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke blog heb je!

    Ik ben je blog meteen gaan volgen!

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?
    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh klinkt als een fijne geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @MySuperSweetLife: voor één keer laat ik het staan, maar het is eigenlijk not done om je url naar je blog nog eens extra in je reactie te zetten, je krijgt de kans al om je URL achter te laten in het reactieformulier. Jezelf via reacties zo expliciet promoten wordt als spam gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg voor nieuwjaar van 'my boyfriend' zo'n cadeauset van deze geur. Loved it :D

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.