zondag 22 januari 2012

Gebuisd op het Honestbeauty examen : NYX Glitter Cream Pallet







Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld in dit palletje. Vond het er zo leuk uitzien !

De consistentie is wel lekker creamy, je kan soms hebben dat dit droog en korrelig is bij glittershizzle maar hier in dit geval is het niet zo.
Het was niet gemakkelijk om de glitters aan te brengen, je moet verschillende keren met je borsteltje in de cream glitters doppen vooraleer er iets op je kwastje hangt.
En zoals je ziet hangen er al glitters op mijn arcadeboog van het knipperen met m'n ogen.
Het verwijderen van de glittertjes vna m'n ogen was ook een lastige kwarwei, amai.
De dag erna hing mijn oog nog met glitters :(

Dit product geef ik een dikke vette 4/10

3 opmerkingen:

  1. Super leuke blog heb je ! ik volg je via bloglovin, ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had dit palette in het roze en was ook erg teleurgesteld. Heb hem weggegeven aan een klein meisje, die was dol op de glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is idd niet gemakkelijk om met zoiets te werken! Maar het ziet er wel leuk uit :).

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.