dinsdag 10 januari 2012

Ciaté - Stiletto





“Deze legergroene kleur nagellak kan je look super chique maken door het te dragen met een jeans of een witte outfit. Het kwastje bestaat uit maar liefst 250 haartjes en zorgt ervoor dat je makkelijk je nagels egaal en streepvrij kan lakken. Het lange penseel is een speciaal design om maximale controle te bieden en het licht gebogen flesje past comfortabel in je hand.”

Dit nagellakmerk heeft één van de mooiste nagellakflesjes vind ik. Vooral met dat strikje.

Op de foto’s heb ik 2 lagen aangebracht, hier en daar kan je nog mijn nagels zien.
Dus voor het beste 3 lagen aanbrengen.
Over het borsteltje ben ik ook tevreden, het lakt gemakkelijk.

Deze nagellak heb ik gekocht in Beauty Queen (Donkersteeg, Gent).
Voor € 12,95

4 opmerkingen:

  1. Wauw, héél erg mooi! Dringend eens langsgaan bij Beautyqueen :)..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel mooi! zo'n groene tint heb ik nog nooit gezien geloof ik, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurtje! En die flesjes zijn echt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. x Sara x10/1/12

    super! nooit gedacht dat het zo mooi zou zijn op je nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.