vrijdag 23 december 2011

My Steve Madden shoes!

Eindelijk, na wekenlang kwijlen heb ik ze toch gekocht!

De Steve Madden schoenen in een rode kleur die je niet kan weerstaan.


Ik had al uiterst comfy rode pumps van S.Oliver, maar deze zijn echt wel 'killer heels' om eens lekker mee te paraderen.( Combineer dat met m'n handtas van Longchamp en ik heb een match uit de duizend)

De hoogte van de naaldhak bedraagt iets tussen de 12 en de 13 centimeter.

Dat klinkt abnormaal hoog, maar als je goed kijkt merk je op dat dankzij de plateauzool je niet 'echt' op 12 cm moet lopen, de helling die je voet ondergaat valt dus nog relatief mee.



Vanbinnen zijn ze ook voorzien van een zacht materiaal dat schokken opvangt. 

Wanneer je dergelijke hoge schoenen draagt moet je wel oppassen met wat je het combineert. Ik merkte van mezelf bijvoorbeeld dat de combinatie van deze schoenen met een kort grijs jurkje er nogal trashy kan uitzien. 

Oppassen dus dat je de dunne grens tussen trashy en stylish niet over gaat.


8 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt ge-wel-dig! Ik weet alleen niet of ik er mee zou kunnen stappen, maar goed, dat licht aan mij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou dat ik op zo'n hoge hakken kon lopen. Ik heb er altijd bewondering voor gehad bij vrouwen die dat wel kunnen, hehe. Hele mooie schoenen, en Steve madden valt ook heel goed mee in prijsclasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Daar zou ik graag eens een outfit post bij zien. Ik zou gegarandeerd mijn enkels breken, dus bij mij blijft het bij kijken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ivy: als het eens beter weer is zal ik zeker eens zo'n outfitpost maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem3/1/12

    Ik heb een kleine crush op rode pumps ^^ Loooove them!

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.