zondag 8 mei 2011

Must have: Nivea Ideal Finish compactpoeder

Ik ben echt verzot op dit poeder van Nivea.

En dat komt uit de mond van een veeleisende dame, ik wil dat mijn huid er egaal uitziet, maar foundation ben ik dan niet zo verzot op omdat ik merk dat dat vaak too much is voor mijn huid.

Dit poeder van Nivea is geen foundation, het is bedoeld als matterend poeder tegen glimmende plekjes, maar voor mij doet hij echt wonderen.



Mijn teint krijgt een boost, de huid ziet er effen uit en tegelijk heb ik geen last van een vettige schijn.
Toch blijft het er allemaal naturel uitzien, het is geen mat masker op je gezicht.

Ik breng hem wel niet aan met het bijhorende sponsje maar met een kwast zodat het effect lichter is.



In combinatie met een bronzer geeft dat de ideale mix tussen mat, egaal, stralend en gezonde teint.

Als ik dit poeder draag kan ik gegarandeerd enkele complimentjes verwachten. Mensen die zeggen dat ik er fris uitzie, of die denken dat het over een heel duur poeder gaat.

Aanrader dus!

Jammer dat Nivea z'n make-up in België gaat stopzetten net nu ik zo'n voltreffer heb ontdekt.

Dat wordt voorraad inslaan!

7 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijn product, hopelijk kan je nog wat back-ups inslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. katrien8/5/11

    waar verkopen ze nivea make-up?
    dit is wel erg interessant omdat ik vaak met zo'n blinkhoofd rondloop :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nivea heeft nooit make-up verkocht in Nederland voor zover ik weet, jammer.. Ben er altijd wel nieuwsgierig naar geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Katrien: in belgië verkopen ze het zowat overal, zelf in supermarkten, in Nederland daarintegen is het onvindbaar ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem8/5/11

    ik gebruik deze al jaren.. sand voor in de zomer, en een lichtere voor in de winter.. toen ik hoorde dat nivea met make up stopte bij ons, ben ik er DIRECT nog eentje gaan kopen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Damn, ik wist helemaal niet dat ze gingen stoppen in België! Ik ben verzot op hun doorzichtige lipliner... Snel een voorraadje inslaan dan, de mijne is net op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb echt al drie van deze poeders helemaal opgebruikt! Dat wil dus inderdaad wat zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef gerust je mening!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.